نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2546
-
الف
+

توصیه های «پروانه معصومی» برای برگزاری شب چله در شرایط کرونایی

«پروانه معصومی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران درپیوند با فرا رسیدن شب چله و چگونگی برگزاری دورهمی های این شب صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «پروانه معصومی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران در جدیدترین مصاحبه اش، درباره فرا رسیدن شب چله و چگونگی برگزاری دورهمی های این شب در شرایط سخت کرونایی صحبت کرد. 

«پروانه معصومی» گفت: شب یلدا برای تمام ما از قدیم تا امروز شبی خوب و دلنشین بوده است، بسیاری از عنعنات و رسوم این شب سال های سال از طفولیت با ما همراه مانده و خوشبختانه هنوز برخی از آن ها زنده مانده اند. 

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: دورهمنشینی و کنار خانواده بودن از جمله رفتارهای خوب ما بوده است، صله رحم همواره از گذشته به ما توصیه شده و از جمله رفتارهای نیکی است که بارها و بارها توسط ائمه معصومین (ع) هم سفارش شده است. 

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» افزود: همیشه در کنار خانواده بودن بهترین لحظات را برای ما ساخته است، اما روزهای کنونی ما با وجود شیوع بیماری کرونا روزهایی متفاوت است، شاید همه ما دوست داشته باشیم که شب یلدا را کنار خانواده خود سپری کنیم اما فراموش نکنیم که یلدای امسال به هیچ وجه مثل سال های گذشته نیست.

وی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های صحی به میزان گفت: دورهمی در یلدای سال روان به قیمت جانمان تمام می شود و این شوخی پذیر نیست، به هیچ وجه نمی‌توان میهمانی شب یلدا را با رعایت پروتکل ها برگزار کرد پس اگر می خواهیم سال آینده هم عزیزانمان پیش ما باشند باید از برگزاری میهمانی شب یلدا امتناع کنیم. 

بانو معصومی افزود: در زمانه ای که بسیاری از عزیزانمان داغدار از دست رفتگان به دلیل بیماری کرونا هستند، نکات صحی را بیشتر رعایت کنیم، شاید کمی سهل انگاری در یلدای امسال باعث شود تا دوباره درگیر بیماری شویم. 

گفتنی است سریال های «ملکوت»، «یوسف پیامبر»، «کوچک جنگلی»، «پلیس جوان»، «تا صبح» با نقش آفرینی «پروانه معصومی» از آی فیلم2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید :

«پروانه معصومی» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2: قرار است نقش میانسالی «آسیه» را در سریال موسی (ع) بازی کنم

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» از نقشش گفت

«پروانه معصومی»: ضرورت بازگشایی سینماها در وضعیت فعلی کرونا را نمی‌فهمم

«پروانه معصومی»: ترجیح می دهم بیکار باشم تا نقش تکراری بازی کنم

بازیگر «یوسف پیامبر» در سریال «موسی(ع)» بازی می کند 

دانلود سریال «کوچک جنگلی»

دانلود سریال «پلیس جوان»

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

دانلود سریال «تا صبح»

دانلود سریال «ملکوت»

م ح

نظر شما
ارسال نظر